Pàgines

dilluns, 15 de setembre del 2014

Scrapbooking: Taller d'iniciació - taller de iniciación

14/01/2014: Taller d'iniciació a l'scrapboking a Cromatismes
Em vaig apuntar a aquest taller d'iniciació a l'scrap perquè volia adquirir uns coneixements bàsics, saber quines eines s'utilitzaven, quins materials, algunes tècniques, etc. La Mariona Cardona impartia aquest curs i el seu bloc (Diari de colors) va ser un dels primers que vaig visitar, així que encara millor!
El curs es feia a Cromatismes, una botiga super xula al barri de Gràcia. La veritat és que em va agradar tant tot que, a part de sortir ben carregada, vaig repetir amb l'experiència setmanes més tard!
Aquí us deixo una foto del mini que vam fer (evidentment, ple de fotos de la meva nena!).


14/01/2014: Taller de iniciación al scrapboking en Cromatismes
Me apunté a este taller de iniciación al scrap porque quería adquirir unos conocimientos básicos, saber qué herramientas se utilizaban, qué materiales, algunas técnicas, etc. Mariona Cardona impartía este curso y su blog (Diari de colors) fue uno de los primeros visité, ¡así que aun mejor!
El curso se daba en Cromatismes, una tienda súper chula en el barrio de Gràcia. La verdad es que me  gustó tanto todo que, a parte de salir bien cargada, ¡repetí la experiencia semanas más tarde!
Aquí os dejo una foto del mini que hicimos (evidentemente, ¡lleno de fotos de mi peque!).









Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada