Pàgines

dilluns, 15 de setembre del 2014

Comencem! - ¡Empezamos!

Fa uns mesos, vaig decidir obrir un bloc, però allà es va quedar, pobret...
Aixi que ara que estem al setembre, que tot torna a la normalitat (o a la rutina, més ben dit), he decidit dedicar-li una mica de temps i engegar-lo de nou!
Últimament he ficat el nas al món de l'scrapbooking (només el nas!) i he vist un munt de coses genials! així que ja he omplert la casa de papers, segells, tintes i molta il·lusió per a crear coses noves (qui em coneix, ja sap que m'encanta fer manualitats).
I, evidentment, el títol del bloc va dedicat a la Clara, la meva filla, que és la meva floreta de primavera...


  
Hace unos meses, decidí abrir un blog, pero ahí se quedó, pobrecillo...
Así que ahora que estamos en septiembre, que todo vuelve a la normalidad (o a la rutina, más bien), he decidido dedicarle un poco de tiempo y ¡arrancar de nuevo!
Últimamente he metido la nariz en el mundo del scrapbooking (¡sólo la nariz!) y he visto ¡un montón de cosas geniales! así que ya tengo la casa llena de papeles, sellos, tintas y mucha ilusión para crear cosas nuevas (quien me conoce, ya sabe que me encanta hacer manualidades).
Y, evidentemente, el título del blog va dedicado a Clara, mi hija, que es mi florecilla de primavera...

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada