Pàgines

dilluns, 22 de setembre del 2014

Curs/curso on line: La Imaginadora & Quim Diaz

Hola! 
Avui començo un curs on line d'scrap a La Imaginadora, conduït per Quim Diaz de Coses d'scrap. La veritat és que no em va costar gaire decidir-me a fer-lo:
-curs on line: qui em coneix sap que, a més de la meva feina (em passo el dia a una oficina que està plena de roba interior! :D), també estudio a la UOC (la setmana passada va començar el semestre, esperem que l'últim!), aixi que no tinc gaire temps lliure...  l'opció de fer un curs no presencial em va agradar molt.
-Quim Diaz: m'encanta el seu estil, aixi que... què més es podia demanar? :)

Espero poder portar-lo al dia... Ja us aniré explicant com va!

La Imaginadora


¡Hola! 
Hoy empiezo un curso on line de scrap en La Imaginadora, conducido por Quim Diaz de Coses d'scrap. La verdad es que no me costó mucho decidirme a hacerlo:
-curso on line: quien me conoce sabe que, además de mi trabajo (¡me paso el día en una oficina que está llena de ropa interior! :D), tambiéb estudio en la UOC (la semana pasada empezó el semestre, ¡esperemos que el último!), así que no tengo mucho tiempo libre...  la opción de hacer un curso no presencial me gustó mucho.
-Quim Diaz: me encanta su estilo, así que... ¿qué más se podía pedir? :)

Espero poder llevarlo al día... ¡Ya os iré explicando como va!



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada