Pàgines

dissabte, 21 de febrer del 2015

Carta per als Reis Mags/Carta a los Reyes Magos

Hola!
Fa un muuuuunt de temps que no publico res, però, de vegades, hi ha casos de força major... No hem començat massa bé el 2015 però esperem que canviï el rumb de l'any en breu! I com les circumstàncies no han sigut les millors, el blog i les manualitats vàries i moltes altres coses han passat a un segon terme, hi ha prioritats a la vida!; però ja hi tornem a ser!

¡Hola!
Hace muuuuucho tiempo que no publico nada, pero, a veces, se presentan casos de fuerza mayor... No hemos empezado demasiado bien el 2015 pero ¡esperemos que cambie el rumbo del año en breve! Y como las circunstancias no han sido las mejores, el blog y las manualidades varias y muchas otras cosas han pasado a un segundo plano, ¡hay prioridades en la vida!; ¡pero ya volvemos a estar aquí!

Amb un cafetó ben calentet (porto una galipàndria a sobre d'infart!), us presento aquesta entrada: es tracta de la carta pels Reis Mags que va portar la Clara als patges reials! Ella volia que l'escrivís jo (normal, encara no sap escriure!) i la vam anar fent totes dues :)

Con un cafelito bien calentito (¡llevo un resfriado encima de infarto!), os presento esta entrada: se trata de la carta para los Reyes Magos que entregó Clara a los pajes reales! Ella quería que la escribiera yo (normal, aun no sabe escribir!) y la fuimos haciendo entre las dos :)

El sobre

Vaig buscar un sobre vermell que tenia per casa i li vaig enganxar un full a on hi vaig escriure destinatari i remitent ;)
Un parell de segells de Méli-mélo (m'encanten tots el segells que fa l'Àlex!) i tintes (efecte chalk de prima marketing+memento).

Busqué un sobre rojo que tenía por casa y pegué un recorte de hoja donde escribí destinatario y remitente ;)
Un par de sellos de Méli-mélo (¡me encantan todos los sellos que hace Álex!) y tintas (efecto chalk de prima marketing+memento).


Com tenia moltes ganes d'aprofitar totes els segells nadalencs que havia comprat, vaig agafar unes quantes tintes de diferents colors i vaig estampar aquests arbres (també de la Méli-Mélo) a la capçalera de la carta.

Como tenía muchas ganas de aprovechar todos los sellos navideños que havía comprado, cogí unas cuantas tintas de diferentes colores y estampé estos árboles (también de Méli-Mélo) en la cabecera de la carta.

Aquí teniu algunes fotos de la carta:
Aquí tenéis algunas fotos de la carta:

 
I aquí es poden veure els "dibuixos" geomètrics que els va fer la Clara a mode de firma :D 
També hi vaig estampar un altre segell nadalenc, aquest comprat a Grap/pa.
 
Y aquí se pueden ver los "dibujos" geométricos que les hizo Clara a modo de firma :D 
También estampé otro sello navideño, este comprado en Grap/pa.


Espero que us hagi agradat! Fins aviat!

¡Espero que os haya gustado! ¡Hasta pronto!



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada