Pàgines

dijous, 27 de novembre del 2014

LO "Today is a happy day"

Hola!
Ja feia molts dies que no passava per aquí i és que he tingut alguns imprevistos... però ja fa dies que tenia aquest LO acabat i us el volia ensenyar.
El dia 10 va començar el workshop de Hello Scrap i m'hi vaig apuntar! 3 setmanes de tutorials diaris, tres "profes" super bones (Núria - Nunusite, Rut i Mariaje) i un munt d'idees noves!
Però com no he tingut massa temps, només he dut a terme un dels treballs que proposaven, un LO de la Núria... I és que tot això de les tires, d'anar aprofitant retalls de papers, cosir i tot això em va motivar!

¡Hola!
Hacía ya muchos días que no pasaba por aquí y es que he tenido algunos imprevistos... pero ya hace días que tenía este LO acabado y os lo quería enseñar.
El día 10 empezó el workshop de Hello Scrap y ¡me apunté! 3 semanas de tutoriales diarios, tres "profes" super buenas (Núria - Nunusite, Rut y Mariaje) ¡y muchas ideas nuevas! Pero como no he tenido demasiado tiempo, sólo he llevado a cabo uno de los trabajos que proponían, un LO de Núria... Y es que todo eso de las tiras, ir aprovechando retales de papeles, coser y tal me motivó!

Aquí us presento la meva interpretació (no puc posar l'original, així que només penjo el meu LO):

Aquí os presento mi interpretación (no puedo poner el original, así que sólo cuelgo mi LO):



Aquí es poden veure les tires de diferents papers: 

Aquí se pueden ver las tiras de diferentes papeles:


I aquí es pot apreciar el cosit... A MÀ! com no tinc màquina de cosir i em va agradar tant l'efecte, vaig agafar el meu Sew easy, vaig fer els forats i em vaig entretenir a anar cosint les tires...

Y aquí se puede apreciar el cosido... ¡A MANO! como no tengo máquina de coser y me gustó tanto el efecto, cogí mi Sew easy, hice los agujeros y em entretuve en ir cosiendo las tiras... 


Les lletres estan tallades amb la Silhouette Portrait i estan pintades amb tinta en esprai en color Double Yellow de Mr.Hueys i Citron de Color Shine:

Las letras están cortadas con la Silhouette Portrait y están pintadas con tinta en espray en color Double Yellow de Mr.Hueys y Citron de Color Shine:


Una mica de tul, un parell de fulles de canvas pintades, uns enamel dots, una papallona i un geotag de suro, unes estrelletes de fusta...


Un poco de tul, un par de hojas de canvas pintadas, unos enamel dots, una mariposa y un geotag de corcho, unas estrellitas de madera...


Una etiqueta de la Portrait i un tag... una mica de tinta per aquí i per allà i quatre gotes...

Una etiqueta de la Portrait y un tag... un poco de tinta por aquí y por allí y cuatro gotas...


Espero que us hagi agradat!

¡Espero que os haya gustado!


2 comentaris:

  1. Te ha quedado precioso, Ángels!
    La foto es muy bonita, y la combinación de colores genial!
    Me encanta :)

    ResponElimina