Pàgines

diumenge, 22 de febrer del 2015

Targeta de naixement/Tarjeta de nacimiento

Hola!
Torno a ser aquí! Com tinc algunes coses que vaig fer fa temps per a ensenyar-vos, aprofito que tinc una estona per a publicar el post!

Aquesta vegada es tracta d'una targeta que acompanyava un regal per a un nen acabat de nèixer. Va ser una targeta exprés, perquè no tenia temps i la vaig fer amb quatre coses que vaig trobar. Vaig imprimir una foto que m'havia passat la seva mami quan va nèixer i... a enganxar! (evidentment, la foto està modificada per a preservar la intimitat de qui hi surt).

¡Hola!
¡Vuelvo a estar aquí! Como tengo algunas cosas que hice hace tiempo para enseñaros, ¡aprovecho que tengo un momento libre para publicar el post!

Esta vez se trata de una tarjeta que acompañaba un regalo para recién nacido. Fue una tarjeta exprés, porque no tenía tiempo y la hice con cuatro coses que encontré. Imprimí una foto que me había pasado su mami cuando nació y... ¡a pegar! (evidentemente, la foto está modificada para preservar la intimidad del que sale).


Alguns retalls i una enganxina de la col·lecció Cut & paste de Amy Tangerine, una etiqueta que em va sobrar del meu primer taller d'scrap, una mica de washi, una flor de paper i una fusta en forma de xumet.

L'enganxina la vaig enganxar (!) a una cartolina que després vaig retallar i, per a donar volum, vaig utilitzar coixinets 3d.

Algunos recortes y una pegatina de la colección Cut & paste de Amy Tangerine, una etiqueta que me sobró de mi primer taller de scrap, un poco de washi, una flor de paper y una maderita en forma de chupete.

La pegatina la pegué (!) a una cartulina que después corté y, para dar volumen, utilicé almohadillas 3d.


El títol, en alfabet d'escuma, dues tipografies diferents, per a recalcar el nom.

El título, en alfabeto de espuma; dos tipografías diferentes, para recalcar el nombre.


I a l'etiqueta hi vaig posar la data de naixement amb un segell.

Y en la etiqueta puse la fecha de nacimiento con un sello.


Fins aviat!

¡Hasta pronto!

2 comentaris: