diumenge, 10 de gener de 2016

5a ronda de Buzon Craft! - Novembre/Noviembre!

Bon any!
Feia molts dies que no publicava cap entrada però el mes de desembre ha sigut infernal (dir que tenia moooooolta feina és poc i acabava de treballar a les tantes...) i no he tingut temps ni de publicar cap entrada ni, el que és pitjor, de fer gairebé res! :(


¡Feliz año!
Hacía muchos días que no publicaba ninguna entrada pero el mes de diciembre fue infernal (decir que tenía muuuuuucho trabajo es poco y acababa de trabajar a las tantas...) y no he tenido tiempo ni de publicar ninguna entrada ni, lo que es peor, de hacer prácticamente nada! :(
Avui us porto una entrada que fa molts dies hauria d'haver vist la llum, però al final s'ha quedat sense publicar... 

És la carta que vaig enviar el mes de novembre a la meva penpal en la 5a ronda de Buzón Craft. La temàtica era nadalenca i tornava a ser una pocket letter com la que vam fer a la 2a ronda.

Hoy os traigo una entrada que hace muchos días que debería haber visto la luz, pero al final se quedó sin publicar... 

Es la carta que envié el mes de noviembre a mi penpal en la 5a ronda de Buzón Craft. La temática era navideña y volvía a ser una pocket letter como la que hicimos en la 2a ronda. 

Per a preparar la pocket letter, com en les anteriors ocasions, vaig utilitzar una funda de PL, washi i die cuts de la portrait. Aquest cop, els apartats eren els següents: Tag, Die-cuts, Te, la carta, una sorpresa, el nom de la penpal, estrelles, dots o stickers i una frase. Podeu veure més aquí.

Para preparar la pocket letter, como en las anteriores ocasiones, utilicé una funda de PL, washi y die cuts de la portrait. Esta vez, los apartados eran los siguientes: Tag, Die-cuts, Te, la carta, una sorpresa, el nombre de la penpal, estrellas, dots o stickers y una frase. Podeis ver más aquí.


La pocket de més aprop:  
La pocket de más cerca:
 

Unes xuxes i un segell nadalenc per a la sorpresa:
Unas chuches y un sello navideño para la sorpresa:


Uns quants die cuts, també de temàtica nadalenca:
Unos cuantos die cuts, también de temática navideña:



Aquí el contingut de dues de les butxaques:
Aquí el contenido de dos de los bolsillos:


A tope amb els segells de la Méli-Mélo i combinant sempre els tons verds i vermells:
A tope con los sellos de Méli-Mélo y combinando siempre los tonos verdes y rojos:



I la carta...
Y la carta...





Espero que la seva destinatària la rebés sense problema (ja va tenir un petit entrebanc abans de sortir de BCN...). La veritat és que no ho sé! encara no he rebut la resposta, però com correus ha anat saturat en les últimes setmanes, espero rebre-la ben aviat... serà la confirmació de que la meva va arribar sana i estàlvia!

Espero que su destinataria la recibiera sin problemas (ya tuvo un pequeño tropiezo antes de salir de BCN...). ¡La verdad es que no lo sé! Aun no he recibido la respuesta, pero como correos ha ido saturado en las últimas semanas, espero recibirla muy pronto... ¡Será la confirmación de que la mía llegó sana y salva!


Haig de dir que vaig rebre una pocket letter preciosa de la Laura, de Scraperalimonera. Taaaaaaan maca... :) 

Tengo que decir que recibí una pocket letter preciosa de Laura, de Scraperalimonera. Taaaaaaan bonita... :)  

Espero que us hagi agradat!
Fins aviat!

¡Espero que os haya gustado!

¡Hasta pronto!



2 comentaris:

  1. A mí me gustó mucho la tuya, llena de detallitos. Los tags se irán directos a mi DN y la libreta... ¡me va a dar pena usarla! Muacks!

    ResponElimina
    Respostes
    1. A usarla!! Un beso y mil gracias por tu carta! mua!

      Elimina