Pàgines

dimecres, 3 de juny del 2015

2a ronda de Buzon craft!

Hola!

Amb el maig va arribar una nova ronda de Buzon Craft.

La proposta d'aquesta nova ronda era enviar una pocket letter, és a dir, una carta amb butxaques. 


A més, aquesta cop em tocava enviar-li la carta a la guanyadora de la carta més bonica de la primera ronda, la Mónica de Escrápate conmigo, amb la qual cosa sentia una mica de pressió al cos :P


Con Mayo llegó una nueva ronda de Buzon Craft.

La propuesta de esta nueva ronda era enviar una pocket letter, es decir, una carta con bolsillos.

Además, esta vez me tocaba enviarle la carta a la ganadora de la carta más bonita de la primera ronda, Mónica de Escrápate conmigo, con lo que sentía un poco de presión en el cuerpo :P



Per a preparar la pocket letter, vaig utilitzar una funda de PL que vaig tallar per un costat i vaig crear una falsa butxaca tallant un apartat de la funda de plàstic en dos. Vaig utilitzar diverses targetes de PL, molt washi i peces retallades de la portrait (com m'agrada fer print&cut!).

Des del blog ens van proposar un esquema i el vaig seguir estrictament!

Havien diferents apartats: la carta, alguna cosa retallada, una cita, alguna cosa dolça, alguna cosa brillant, alguna cosa amb washi i un pocket sorpresa. Podeu veure més aquí.


Para preparar la pocket letter, utilicé una funda de PL a la que corté un lado y creé un falso bolsillo cortando un apartado de la funda de plástico en dos. Usé varias tarjetas de PL, mucho washi y recortes de la portrait (¡cómo me gusta hacer print&cut!).

Desde el blog nos propusieron un esquema y esta vez lo seguí a rajatabla!

Habían varios apartados: la carta, algo recortado, una cita, algo dulce, algo brillante, algo con washi y un pocket sorpresa. Podéis ver más aquí.


Aquesta és la butxaca amb els retalls.
Este es el bolsillo con los recortes.






I aquí altres butxaques: una moneda de xocolata per la butxaca dolça i lluentons en colors groc i platejat, amb estrelletes de fusta pintades, a la butxaca brillant.

Y aquí otros bolsillos: una moneda de chocolate para el bolsillo dulce y lentejuelas en colores amarillo i plateeado, con estrellitas de madera pintadas, en el bolsillo brillante.




Aquí detallets de la carta:
Aquí detallitos de la carta:



La cita escollida va ser aquesta... perquè has de fer el que et faci feliç, que la vida pot arribar a ser molt dura... 

La cita escogida fue esta... porque tienes que hacer lo que te haga feliz, que la vida puede llegar a ser muy dura...


 Aquí està el contingut la butxaca sorpresa:
 Aquí está el contenido del bolsillo sorpresa:



I després estava la butxaqueta de washi... La Isa va preparar un clauer en el post d'inspiració i a mi se'm va aparèixer com un flash una cosa que havia comprat i estava allà aparcada: uns botons per a folrar que vaig comprar a Tiger. Doncs res, a folrar amb washi! El resultat van ser aquestes xapes:

Y luego estaba el bolsillito de washi... Isa preparó un llavero en el post de inspiración y a mi se me apareció como un flash algo que había comprado y estaba ahí aparcado: unos botones para forrar que compré en Tiger. Pues nada, ¡a forrar con washi! El resultado fueron estas chapas:


En breu us explicaré més cosetes sobre aquestes xapes... :)

En breve os explicaré más cosillas sobre estas chapas...:)


I, per anar acabant, que això s'està fent una mica llarg :p, la postal que acompanyava tot el conjunt! Uns print&cut a to amb el paper base (de Shimelle) i cosit a sobre d'una cardstock de color verd.

Y, para ir acabando, que esto se está haciendo un poco largo :p, la postal que acompañaba todo el conjunto! Unos print&cut a tono con el papel base (de Shimelle) y cosido sobre una cardstock de color verde.




Aquí la postaleta, embolicada amb un parell de plomes grogues par a donar més color!
Aquí la postalita, envuelta con un par de plumas amarillas para dar más colorido!




La carta va arribar sana i estàlvia, encara que amb uns dies de retard... 
Fins aviat!

La carta llegó sana y salva, aunque con unos días de retraso...
¡Hasta pronto!





6 comentaris:

  1. No me puedo creer que sintieras presión!!!, pero si no me pudo gustar más!!, ahora la que se siente presionada soy yo, que no sé si estaré a la altura. Me encantó tu carta, cuando quieras repetimos, ;)

    ResponElimina
  2. Angels! Que bonito todo! Aunque he de decir que... las chapitas con washi... me han robado el corazón!
    Besitos

    ResponElimina
  3. T'he dit ja que tinc infinites ganes que em toqui escriure'm amb tu?? quines coses més boniques!! em deixes sempre sense paraules! un petonàs guapa!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Isa, fes un tongo! :P jo també tinc ganes que em toquis tu! :)
      Un petonets!!!

      Elimina
  4. Un correo bonito y con muchos complementos!!
    Gracias por pariticpar en buzón craft ;)

    ResponElimina