Pàgines

diumenge, 17 de maig del 2015

Bastidor

Hola!
Ara feia dies que no entrava, però entre que tinc la musa de vacances i que també he estat donant voltes a la segona ronda de Buzon craft, no m'hi havia posat...

L'altre dia vaig veure un tutorial d'un bastidor que va fer la Raquel de Papers trencats i m'hi vaig llençar, ja feia temps que en volia fer un però allà estava, mirant-me amb cara de pena sense que l'agafés...

Total, que entre el tutorial i els papers de la col·lecció I am de Simple Stories, ho vaig tenir bastant fàcil. No em vaig complicar gaire, papers i chipboards de la col·lecció... i una foto preciosa! :D

¡Hola!
Hacía días que no entraba por aquí, pero entre que tengo la musa de vacaciones y que también le he estado dando vueltas a la segunda ronda de Buzon craft, no me habia puesto al lío...

El otro día vi un tutorial de un bastidor que hizo Raquel de Papers trencats y me lancé, ya hacía tiempo que quería hacer uno pero allí estaba, mirándome con cara de pena sin que lo cogiera... 

Total, que entre el tutorial y los papeles de la colección I am de Simple Stories, lo tuve bastante fácil. No me compliqué mucho, papeles y chipboards de la colección... ¡y una foto preciosa! :D


  
 


 

Espero que us hagi agradat!
Fins aviat!

¡Espero que os haya gustado!
¡Hasta pronto! 

2 comentaris:

  1. M'encanta!! tot just aquest cap de setmana jo pensava en fer algo per fi amb un bastidor... però encara no tinc la idea clara! però el teu es súper maco!! I estic desitjant veure quines coses precioses has fet per Buzón Craft! un petonàs guapa!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola Isa! Jo en tenia un per allà tirat i al final li vaig donar ús, aixi que anima't! Amb el buzoncraft m'hi haig d'acabar de posar i demà sprintaré! Gràcies per la visita! Un petó!

      Elimina