Pàgines

dissabte, 7 de gener del 2017

5a ronda Buzón Craft

Hola!
Bon Any! 🎉🎉🎉 Un dels meu propòsits pel 2017 és activar el blog, aixi que aprofito que tinc unes quantes rondes de Buzón Craft pendents de publicar per començar!😅

Aquesta és la carta que vaig enviar el mes de Març a la Lorena. La temàtica era la de confetti 🎈🎈🎈 i aquesta era la resposta a la seva carta. La primera que vaig enviar la podeu veure aquí.

¡Hola!
¡Feliz Año! 🎉🎉🎉 Uno de mis propósitos para el 2017 es activar el blog, así que aprovecho que tengo unas cuantas rondas de Buzón Craft pendientes de publicar para empezar! 😅


Esta es la carta que envié en el mes de Marzo a Lorena. La temática era la de confetti 🎈🎈🎈 y esta era la respuesta a su carta. La primera que envié la podeis ver aquí.
 
Una llibreta handmade, unes xapes decorades amb washi (podeu veure el meu tutorial) i xuxes escraperes, tot ben embolicat en uns sobres de confetti! 🎉

Una libreta handmade, unas chapas decoradas con washi (podeis ver mi tutorial) y chuches escraperas, todo bien envuelto en unos sobres de confetti! 🎉




 




Espero que us hagi agradat!
Fins aviat!👋

¡Espero que os haya gustado!
¡Hasta pronto! 👋

 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada