Pàgines

dimecres, 8 de juliol del 2015

2a ronda de Buzon craft! Juny - Junio

Hola!

Avui us porto la resposta de la segona ronda de Buzon Craft.

La proposta d'aquesta nova ronda era enviar una pocket letter, és a dir, una carta amb butxaques. 


Aquest cop em tocava enviar-li la carta a Montse, que al mes de maig em va enviar una carta preciosa!  


¡Hola! 

Hoy os traigo la respuesta de la segunda ronda de Buzon Craft.

La propuesta de esta nueva ronda era enviar una pocket letter, es decir, una carta con bolsillos.

Esta vez me tocaba enviarle la carta a Montse, que en el mes de mayo me mandó una carta preciosa!



Com a la carta que vaig enviar al mes de maig, per a preparar la pocket letter, vaig tornar a utilitzar una funda de PL que vaig tallar per un costat i vaig crear una falsa butxaca tallant un apartat de la funda de plàstic en dos. Vaig utilitzar diverses targetes de PL, molt washi i peces retallades de la portrait.

Hi havien diferents apartats: la carta, alguna cosa retallada, una cita, alguna cosa dolça, alguna cosa brillant, alguna cosa amb washi i un pocket sorpresa. Podeu veure més aquí.


Como en la carta que envié en el mes de mayo, para preparar la pocket letter, volví a utilizar una funda de PL a la que corté un lado y creé un falso bolsillo cortando un apartado de la funda de plástico en dos. Usé varias tarjetas de PL, mucho washi y recortes de la portrait.

Habían varios apartados: la carta, algo recortado, una cita, algo dulce, algo brillante, algo con washi y un pocket sorpresa. Podéis ver más aquí.




Com no volia que la butxaca sorpresa em quedés massa plena, vaig posar el segell a dins i la resta de cosetes a una bossa de paper.

Como no quería que el bolsillo sorpresa quedara demasiado abultado, puse el sello dentro y el resto de cositas en una bolsita de papel.


Per a la butxaca de washi, vaig repetir les xapes! Aquest cop, estrenant un parell de washis de la nova col·lecció de Lora Bailora.

Para el bolsillo de washi, ¡repetí las chapas! Esta vez, estrenando un par de washis de la nueva colección de Lora Bailora.



Aquí els retalls... 
Aquí los recortes...


També hi vaig incloure una llibreta... com estan tan de moda, un flamenc! Blonda, altres retalls i washis de Lora Bailora (i la llibreta de Tiger!).

También incluí una libreta... como están tan de moda, ¡un flamenco! Blonda, otros recortes y washis de Lora Bailora (y la libreta de Tiger!).




Tampoc va faltar la postal...
Tampoco faltó la postal...




La carta...
La carta...





I aquí tot el que li vaig enviar a la Montse!
¡Y aquí todo lo que le envié a Montse!



La carta ja ha arribat, encara que amb uns dies de retard... 
Espero que us hagi agradat, fins aviat!

La carta ya ha llegado, aunque con unos días de retraso...
Espero que os haya gustado, ¡hasta pronto!





2 comentaris: