Pàgines

dilluns, 9 de març del 2015

Targeta de naixement (II)/Tarjeta de nacimiento (II)

Bon dia!
Avui us porto una targeta que acompanyava un regal per al fill d'uns amics. També va ser una targeta exprés, perquè no tenia gaire temps per a fer-la. La foto em va semblar tan tendre que vaig buscar uns papers que fossin suaus per no trencar l'homogeneïtat que volia aconseguir (evidentment, la foto està modificada per a preservar la intimitat de qui hi surt).

El Jan ja té uns mesos però, per una cosa o una altra (mocs, febres i més enfermetats, festes pel mig i tot), encara no haviem trobat el dia per conèixer-lo.

¡Buenos días! Hoy os traigo una tarjeta que acompañaba un regalo para el hijo de unos amigos. También fue una tarjeta exprés, porque no tenía mucho tiempo para hacerla. La foto me pareció tan tierna que busqué unos papeles que fueran suaves para no romper la homogeneidad que quería conseguir (evidentemente, la foto está modificada para preservar la intimidad del que sale).

Jan ya tiene unos meses pero, por una cosa u otra (mocos, fiebres y más enfermedades, fiestas incluidas), aun no habíamos encontrado el día para conocerle.



Els papers son retalls que em van sobrar de la col·lecció Polka Dot Party de Dear Lizzy (com bona aprenent d'scrapera que sóc, diògenes mode on :D).

Los papeles son recortes que me sobraron de la colección Polka Dot Party de Dear Lizzy (como buena aprendiz de scrapera que soy, diógenes modo on :D).


Com a embellidors, una estrella de Dear Lizzy i un parell de die cuts de la col·lecció Save the Date de Teresa Collins. Un parell d'alfabets diferents de foam negre, un d'ells, com no, el de Kal Barteski ;)

Como embellecedores, una estrella de Dear Lizzy y un par de die cuts de la colección Save the Date de Teresa Collins. Un par de alfabetos diferentes de foam negro, uno de ells, como no, el de Kal Barteski ;)




Espero que us hagi agradat!
Fins aviat!

¡Espero que os haya gustado!
¡Hasta pronto!




2 comentaris: