Pàgines

dimecres, 4 de març del 2015

Targeta d'aniversari/Tarjeta de cumpleaños

Hola!
Avui us ensenyo una targeta que vaig fer l'any passat per al meu company. Com ell volia que li regaléssim un curs d'estiu  (sí, ell també està enganxat a la UOC!) i no m'agradava la idea de donar-li un sobre amb els diners, vaig fer una targeta ràpida amb la col·laboració de la Clara :)

¡Hola!
Hoy os enseño una tarjeta que hice el año pasado para mi compañero. Como él quería que le regaláramos un curso de verano (sí, ¡él también es adicto a la UOC!) y no me gustaba la idea de darle un sobre con el dinero, hice una tarjeta rápida con la colaboración de Clara :)


Primer vam fer una prova amb la pintura... requisit indispensable que fos pintura BLAVA! Si li doneu a escollir qualsevol cosa a la meva filla, segur que agafarà la que sigui blava!

Primero hicimos una prueba con la pintura... ¡requisito indispensable que fuera pintura AZUL! Si le dais a escoger algo a mi hija, ¡seguro que escogerá la que sea azul!



Així que basant-me en la pintura blava, vaig buscar entre els papers que tenia alguna cosa que hi combinés. Si no recordo malament, aquest paper era de Sodalicious...

Así que basándome en la pintura azul, busqué entre los papeles que tenía algo que combinara. Si no recuerdo mal, este papel era de Sodalicious...




L'alfabet amb cal·ligrafia de Kal Barteski que tant m'agrada, fustetes i unes fulles i flors de paper en tons verds a joc amb el paper, combinat amb unes cartolines de la mateixa gamma... i a la part posterior, un sobre amb els diners per al regal.

El alfabeto con caligrafía de Kal Barteski que tanto me gusta, maderitas y unas hojas y flores de papel en tonos verdes a juego con el papel, combinado con unas cartulinas de la misma gama... y en la parte posterior, un sobre con el dinero para el regalo.


A més de ser una targeta porta regal, també serà un record dintre d'uns anys al veure com era de petita la maneta de la nostra filla...

Además de ser una tarjeta porta regalo, también será un recuerdo dentro de unos años al ver como era de pequeña la manita de nuestra peque...



Espero que us hagi agradat!
Fins aviat!


¡Espero que os haya gustado!
¡Hasta pronto!



2 comentaris:

  1. Hola maca :) he vist la teva publicacio a Scrap en Catala ;) ya et tinc fixada i he donat a seguir el teu blog, el meu es molt nou pero estas invitada a fer una ullada :)

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola Lidia! Gràcies per la visita! Vaig a fer una ullada al teu bloc! :)

      Elimina